Pages - Menu

piątek, 11 lipca 2014

White

Witam, witam!

Oj, dawno mnie tu nie było, ale jestem!
Bardzo dużo myślałam przez ostatni czas o rzuceniu lalkowania,
oczywiście lalki bym se zostawiła, ale opuściłabym bloga.
Jednak zostałam i dziś naszła mnie ochota na lakowe zdjęcia!
Więc ni stąd ni z owąt po 2,5 miesiąca przerwy przyszło mi do głowy parę pomysłów i zamierzam je szybko zrealizować :D

Tak więc w tym czasie, w którym mnie nie było wiele się zmieniło i to też jakoś wpłynęło na tak długą przerwę, a mianowicie w moim życiu pojawiło się...
pewne zwierzątko, ale o tym później :)

W dzisiejszym poście pojawi się Lisa, jako, że nie znoszę wysokich temperatur zdjęcia robiłam w domu, w lalkowej dioramce, której przyda się jeszcze parę poprawek i jeden mebel, który niedługo zamówię, ale teraz też mi się bardzo podoba!
 Tak więc zapraszam na zdjęcia!!!
  

  

  

  

  

  





To jest moje ulubione <3
(znów jakość zjedzona)

No, a teraz trochę o zwierzątku.
Tak więc jest to kot, rosyjski i ma na imię Antoś! :D


    




Następny post, a właściwie zdjęcia w nim będą w dość nietypowym miejscu i w nich również Lisa bo tylko ona pasuje mi do tego klimatu, tak więc czekajcie!


UWAGA!
proszę zostawiać linki do blogów w komentarzach, bo mam trochę zaległości i bardzo chcę je nadrobić :)

25 komentarzy:

  1. Jejku, śliczne zdjęcia! |( ̄3 ̄)|
    so-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Antoś <3 Zdjęcia są boskie, bardzo pomysłowe - zwłaszcza ostatnie. Lisa jest piękna, znowu się w niej zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. <3 A Antoś to już w ogóle! <3 Uwielbiam tą rasę. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisa wygląda na tych zdjęciach jak prawdziwa. :D Diorama również świetnie się prezentuje, mogłabym prosić o zdjęcie całości w następnym poście? ^^
    No i oczywiście gratuluję nowego członka rodziny, mam nadzieję, że jeszcze go tu pokażesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaw, też mam ruska. W sumie dwa, bo jeden się urodził.
    A zdjęcia piękne. C;

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz Ola! Ładne zdjęcia, a kotek oczywiście cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam Twoją Lisę, to ty nawet nie wiesz! Jejku te oczy, te włosy (widoczna słabość to woolwigów jest widoczna), te ubranka, Ahhh... Diorama wygląda świetnie. Mnie ostatnio naszło na zrobienie pokoiku dla moich lalek, więc cieszę się, że parę osób wrzuciło trochę zdjęć dioramek, bo a nóż jakaś inspiracja, albo coś... I jeszcze jedno, Czy ja tam widzę miniaturowy rower? Wydaje się on być piękny :D
    No, i gratuluję kotka! Rosyjskie, to moja druga ulubiona rasa (naprawdę, nie kłamię, są zaraz za sphinksami).
    Zdjęcia cudne, takie ciepłe, trochę tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, Lisa jest prześliczna! Bardzo podoba mi się styl, zarówno jej, zdjęć jak i pokoiku, bardzo fajnie współgrają ^-^ Ogólnie, dioramka jest świetna! Szczególnie podoba mi się łóżko ^-^
    Oo, ja też mam rosyjskiego niebieskiego! ^-^ Antoś wydaje się być taki drobniutki! ^u^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Drugie zdjęcie najbardziej mi się spodobało.
    Antoś jest przesłodki. :)
    http://kumi-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulina L....12 lipca 2014 07:56

    Bardzo ładny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG, twój kociak jest tak niemożliwie cudny *q*!! Ma przepiękną szarą sierść, nic tylko głaskać i tuuuulić <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lisa cudowna jak zawsze jest ^o^ Kocham ją i jak myślę, że w te wakacje ją zobaczę to "iohdfdvsjmbad <3"
    Kochana jest :D
    Antoś jest cudowny i słodko miauczy *a ja go słyszałam, haha XD*
    No i pozdrawiamy Ola ^.~

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku... czekałam :C Tak dłuuugo Cię nie było. A ty masz taki talent do zdjęć i takie piękne lalki!

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są przepiękne, napatrzeć się nie mogę. ♥ Dobrze, że nie rzuciłaś lalkowania, musisz dzielić się z innymi swoimi zdjęciami i przepięknymi lalkami, masz naprawdę ogromny talent!
    A kociaka gratuluję, jest cuudny. Aww *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Domek twoich lalek jak i kot są świetne :D
    Już się martwiłam, że nie wrócisz a naprawdę ładne zdjęcia robisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nowego kociaka :3 ja osobiście lubię koty tylko oglądać na zdjęciach xD
    Miło, że wracasz do lalkowania ;) Też miałam długa przerwę kiedy lalka leżała w pudełku w szafie, jednak tak jakoś znów mi się chce C:
    Zdjęcia jak zawsze bardzo ładne (wchodzę tu często, nie zawsze komentuje ;-;)

    ps.upały są straszne, ale ja mimo wszystko czekam na jakiś plener C:

    OdpowiedzUsuń
  17. Lisa jest cuuudna <3 i zdjęcia, ale to chyba norma :P Dioramka tez boska.
    Kotek jest śliczny, tylko głaskać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie cudowne *.*
    A ten boski laptop to skąd wytrzasnęłaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia! Mebelki też cudowne *-*
    Widzę, że nie tylko u mnie w najbliższym czasie pojawił się zwierzaczek C: Uroczy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ona jest taka piękna, ale czemu ;_;.
    Kocham Antosia ♥ Jest taki przystojny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie to nie przepadam za taką rasą kotów, ale twój mnie urzekł! :)
    Kocham tą lalkę, głównie dlatego że ma rudy wig, ale co z tego kocham ją! :) Śliczne! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lisa ma świetny outfit i genialnie prezentuje się w dioramce :D
    A kotek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ajajaj, uwielbiam Lisę. Cieszę się, że nie chcesz porzucić lalkowania. Masz ślicznego kotka! :'D Pozdrawiam.

    http://piniakolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Liściu, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń

Blogger templates